Overslaan naar content

Support medewerker

  • Amsterdam
Support

Functieomschrijving

Vind jij communicatie dé sleutel tot succes? Ben jij klantgericht en graag een ‘redder in nood’? Wij zijn nog op zoek naar een enthousiaste Support medewerker!


Over de rol

Samen met je team zorg jij als Support medewerker ervoor dat klanten onze applicaties zoals basisregistraties personen, plansoftware en Toepasbare regels voor de Omgevingswet, Zaakgericht werken en anonimiseren eenvoudig kunnen gebruiken.


De vraagstukken zullen variëren in complexiteit. Je krijgt eenvoudige vragen over niet kunnen aanmelden of over het aanpassen van sjablonen van brieven, e-mails en sms-berichten. Maar het wordt ingewikkelder als het om rapportages, SQL-query’s uitvoeren of het beoordelen van wijzigingen gaat. Dat vraagt om analytisch denkvermogen. Een erg afwisselende rol dus!


Naarmate jij onze zelfgebouwde applicaties beter leert kennen, kun jij steeds meer klantvragen zelf oplossen.

Jij wordt het vaste aanspreekpunten voor klanten. De uitdaging zit in de communicatie. Wij willen dat klanten weten wanneer een probleem wordt opgelost en niet dat de vragen blijven liggen. En daarin ga jij het verschil maken!


Je werkzaamheden kunnen onder andere bestaan uit:

  • Veel contact met klanten en behandeld vragen over onze applicatie

  • Tickets verwerken

  • Vragen uitzetten

  • Voortgang bewaken

  • Terugkoppelen

Vereisten

Over jou
Je voelt je verantwoordelijk voor onze klanten. Jij kunt goed luisteren, bent een meedenker en niet bang om je, met argumenten onderbouwde, mening te geven. Je legt snel verbanden en bent een echte puzzelaar. Jij weet bij wie je moet zijn met vragen en weet dit goed terug te koppelen aan de klant.


Daarnaast beschik je over:

  • HBO werk- en denkniveau;

  • goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;

  • affiniteit met IT.

We are only looking for candidates who are fluent in Dutch.


Ook wanneer je jezelf niet volledig herkent in de vacature of niet geheel voldoet aan de functie-eisen, maar wel enthousiast wordt van deze functie, willen we je vragen om contact met ons op te nemen en/of te solliciteren.


Onze beloftes

  • Toffe hybride werkplek (zowel vanuit huis als op ons kantoor in Amsterdam) waar we jouw visie en input waarderen;

  • Flexibele werktijden met veel zelfstandigheid;

  • Doen waar je goed in bent, en je vooral de ruimte geven om daar nóg beter in te worden;

  • Goed arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een marktconform salaris en diverse opleidingsmogelijkheden.


Het aanvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vast onderdeel van onze indiensttredingsprocedure.


Over ons
xxllnc bestaat uit een groep bedrijven die slimme schaalbare apps maakt voor de (semi-)overheid. Applicaties die ondersteunen bij zaakgericht werken, gegevensintegratie, belastingen, sociale zaken en ruimtelijke ordening. Ook biedt xxllnc klantondersteuning aan in de vorm van consultancy.

Om GovTech naar een hoger niveau te tillen, bouwt xxllnc een ecosysteem waarin alles naadloos met elkaar samenwerkt. De perfecte combinatie van applicaties uit de cloud en ondersteuning door vakprofessionals. Inmiddels is het team ruim 400 man sterk en gevestigd in Hengelo, Amsterdam, Veenendaal en Eindhoven.


Heb je nog vragen over de vacature? Stuur ons een mail (recruitment@xxllnc.nl). Bellen of appen mag natuurlijk ook (06 - 52 72 28 67 of 06 - 59 86 35 80).

  • Amsterdam
Support
Fulltime / Parttime

of

  • Amsterdam
Support
Fulltime / Parttime
Vacatures