Support consultant
EindhovenSupport
Functieomschrijving
Vind jij goede communicatie dé sleutel tot succes? En wil jij de lijm zijn tussen klanten, accountmanagers en developers? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste support consultant voor de grootste marktleider in vroegsignalering.
Over de rol
Als support consultant zorg jij er samen met het team voor dat klanten onze vroegsignalering-app eenvoudig kunnen gebruiken. Deze applicatie helpt bij het vroegtijdig signaleren van problematische financiële signalen. Om ervoor te zorgen dat klanten optimaal gebruik kunnen maken van alle functionaliteiten, los jij de eerste- en tweedelijns vragen op.
De vragen die je krijgt, zijn verschillend in complexiteit. Eenvoudige vragen gaan vaak over niet kunnen aanmelden of het aanpassen van sjablonen van brieven, e-mails en sms-berichten. Het wordt ingewikkelder als het gaat om rapportages, het uitvoeren van SQL-query’s of het beoordelen van wijzigingen. Dit vraagt namelijk om analytisch denkvermogen. Wanneer je onze applicaties beter leert kennen, zul je zien dat je steeds meer klantvragen zelf kunt oplossen.
Hoe ziet een dag er uit?
In deze rol word je onderdeel van team Sociaal, dat bestaat uit software developers, accountmanagers en mede supportmedewerkers. Elke ochtend is er een stand-up met het volledige team. Daarna is er voor de support consultant een aparte stand-up om de tickets te bespreken die klanten hebben ingediend via TOPdesk en om de dagplanning door te nemen.
Jij wordt het vaste aanspreekpunten voor klanten. Goede communicatie is daarin essentieel en onmisbaar. We vinden het namelijk belangrijk dat klanten weten wanneer een probleem wordt opgelost en dat we voorkomen dat vragen onnodig blijven liggen. Een uitdaging waarin jij het verschil gaat maken!
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
Veel contact met klanten en het behandelen van vragen over onze applicatie
Tickets verwerken
Vragen uitzetten
Voortgang bewaken
Uitkomsten terugkoppelen
Vereisten
Over
Je voelt je verantwoordelijk voor onze klanten. Daarnaast weet jij als echte puzzelaar snel verbanden te leggen. Zo weet jij ook direct bij wie je binnen het team terecht kunt voor vragen als je er niet uitkomt. Antwoorden weet jij vervolgens goed en duidelijk terug te koppelen aan klanten.
Daarnaast beschik je over:
Communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
Gevoel voor applicaties en internet;
SQL skills is een pré.
We are only looking for candidates who are fluent in Dutch.
Onze beloftes
Toffe hybride werkplek (zowel vanuit huis als op ons kantoor in Eindhoven) waar we jouw visie en input waarderen. Het team is dinsdag standaard op kantoor aanwezig, vaker mag natuurlijk altijd;
Veel zelfstandigheid;
Doen waar je goed in bent, en je vooral de ruimte geven daar nóg beter in te worden;
Goed arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een marktconform salaris, goede pensioenregeling en diverse opleidingsmogelijkheden.
Het aanvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vast onderdeel van onze indiensttredingsprocedure.
Over ons
xxllnc bestaat uit een groep bedrijven die slimme schaalbare apps maakt voor de (semi-)overheid. Applicaties die ondersteunen bij zaakgericht werken, gegevensintegratie, belastingen, sociale zaken en ruimtelijke ordening. Ook biedt xxllnc klantondersteuning aan in de vorm van consultancy en detachering. Om GovTech naar een hoger niveau te tillen, bouwt xxllnc een ecosysteem waarin alles naadloos met elkaar samenwerkt. De perfecte combinatie van applicaties uit de cloud en ondersteuning door vakprofessionals. Inmiddels is het team ruim 400 man sterk en gevestigd in Hengelo, Amsterdam, Veenendaal en Eindhoven.
xxllnc bestaat uit: Exxellence – SMQ – Zaaksysteem.nl – Koppel.app – Kune Campus – T&T – Tercera – Pronexus – 4Value – Daerom! – Berkeley Bridge – Tog Nederland – Inforing - Lost Lemon
Heb je nog vragen over de vacature? Stuur ons een mail (recruitment@xxllnc.nl). Bellen of appen mag natuurlijk ook (06 - 52 72 28 67).
of
Bedankt
Je sollicitatie is succesvol ingediend.