Skip to content

Servicedesk medewerker

EindhovenSupport

Functieomschrijving

Vind jij communicatie dé sleutel tot succes? En wil jij de lijm zijn tussen klanten, accountmanagers en developers? Wij zijn nog opzoek naar een enthousiaste servicedesk medewerker voor de marktleider in vroegsignalering.


Over de rol

Samen met je team zorg jij als servicedesk medewerker ervoor dat klanten onze applicatie ‘vroegsignalering’ eenvoudig kunnen gebruiken. Deze app dient om problematische financiële signalen vroegtijdig te signaleren. Zodat klanten zo eenvoudig mogelijk met vroegsignalering aan de slag kunnen, lossen wij de eerste- en tweedelijns vragen op.


De vraagstukken zullen variëren in complexiteit. Je krijgt eenvoudige vragen over niet kunnen aanmelden of over het aanpassen van sjablonen van brieven, e-mails en sms-berichten. Maar het wordt ingewikkelder als het om rapportages, SQL-query’s uitvoeren of het beoordelen van wijzigingen gaat. Dat vraagt om analytisch denkvermogen. Een erg afwisselende rol dus!


Naarmate jij onze zelfgebouwde applicaties beter leert kennen kun jij steeds meer klantvragen zelf oplossen.


Hoe ziet een dag er uit?

Je wordt onderdeel van team Sociaal. Bestaande uit software developers, servicedesk medewerkers en accountmanagers. Elke ochtend is er een stand-up met het volledige team Sociaal. Daarna volgt voor de servicedesk medewerkers een aparte stand-up om de tickets te bespreken die klanten hebben ingestuurd via topdesk en de dagplanning door te nemen.


Jij wordt het vaste aanspreekpunten voor klanten. De uitdaging zit in de communicatie. Wij willen dat klanten weten wanneer een probleem wordt opgelost en niet dat de vragen blijven liggen. En daarin ga jij het verschil maken!


Je werkzaamheden kunnen onder andere bestaan uit:

  • Veel contact met klanten en behandeld vragen over onze applicatie

  • Tickets verwerken

  • Vragen uitzetten

  • Voortgang bewaken

  • Terugkoppelen

Vereisten

Over jou
Je voelt je verantwoordelijk voor onze klanten. Je legt snel verbanden en bent een echte puzzelaar. Jij weet bij wie je moet zijn met vragen en weet dit goed terug te koppelen naar de klant.


Daarnaast beschik je over:

  • Communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;

  • Gevoel voor applicaties en internet;

  • SQL skills is een pré.

We are only looking for candidates who are fluent in Dutch.


Onze beloftes

  • Toffe hybride werkplek (zowel vanuit huis als op ons kantoor in Eindhoven en Breda) waar we jouw visie en input waarderen. Vanaf 2024 zullen wij volledig verhuizen naar ons kantoor in Eindhoven en is het niet meer mogelijk om vanuit Breda te werken;

  • Veel zelfstandigheid;

  • Doen waar je goed in bent, en je vooral de ruimte geven daar nóg beter in te worden;

  • Goed arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een marktconform salaris, goede pensioenregeling en diverse opleidingsmogelijkheden.


Het aanvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vast onderdeel van onze indiensttredingsprocedure.


Over ons

xxllnc bestaat uit een groep bedrijven die slimme schaalbare apps maakt voor de (semi-)overheid. Applicaties die ondersteunen bij zaakgericht werken, gegevensintegratie, belastingen, sociale zaken en ruimtelijke ordening. Ook biedt xxllnc klantondersteuning aan in de vorm van consultancy en detachering. Om GovTech naar een hoger niveau te tillen, bouwt xxllnc een ecosysteem waarin alles naadloos met elkaar samenwerkt. De perfecte combinatie van applicaties uit de cloud en ondersteuning door vakprofessionals. Inmiddels is het team ruim 400 man sterk en gevestigd in Hengelo, Amsterdam, Veenendaal en Eindhoven.


xxllnc bestaat uit: Exxellence – SMQ – Zaaksysteem.nl – Koppel.app – Kune Campus – T&T – Tercera – Pronexus – 4Value – Daerom! – Berkeley Bridge – Tog Nederland – Inforing - Lost Lemon


Heb je nog vragen over de vacature? Stuur ons een mail (recruitment@xxllnc.nl). Bellen of appen mag natuurlijk ook (06 - 52 72 28 67).

Eindhoven
Support
Fulltime / Parttime

of

Eindhoven
Support
Fulltime / Parttime
Vacatures