Skip to content

Medewerker Gegevensbeheer

RemoteNederland, Overijssel, HengeloWOZ/Belastingen

Functieomschrijving

Wie zijn wij?

xxllnc is landelijk actief bij diverse gemeenten op het gebied van Belastingen, WOZ, Burgerzaken, Financiën, BAG, Bouw- & Woningtoezicht, Ruimtelijke Ordening en het brede spectrum van het Sociale Domein zoals klantmanagers werk en inkomen, beleidsmedewerkers en uitkeringsadministrateurs. Bij xxllnc heerst een informele en collegiale werksfeer. Ook al zijn wij een commercieel bedrijf, via een plezierige weg proberen wij altijd een positief resultaat te bereiken. De consultant krijgt voldoende ruimte om zich verder te ontwikkelen en te specialiseren

De Functie:
De medewerker gegevensbeheer heeft ervaring binnen de overheid en/of afnemers. Daarnaast heb je specifieke kennis van en ervaring met het beheer en de implementatie van de Basisregistratie Adressen en Gebouwen. Vanzelfsprekend ben je bekend met de BAG-wetgeving en kan je goed werken met de diverse WOZ/BAG- en GIS-applicaties. Naast het uitvoeren van opdrachten bij onze opdrachtgevers verwachten we ook dat jij jouw netwerk op een actieve en inhoudelijke wijze onderhoudt. Signaleren van kansen in de markt en een actieve bijdrage leveren aan onze kennisteams.

Activiteit:

  • AKR mutaties conform Basisregistratie Kadaster, controles kadastrale volledigheid;

  • Het bepalen van primaire objectkenmerken (voor zowel BAG als WOZ) bij het opvoeren van een nieuwe onroerende zaak;

  • Controleren en actualiseren van primaire objectkenmerken (zowel BAG als WOZ) bij alle relevante mutaties/gebeurtenissen met betrekking tot een onroerende zaak;

  • Controleren en actualiseren van primaire objectkenmerken op basis van diverse signalen, bijvoorbeeld van betrokken belanghebbenden naar aanleiding van voormeldingen;

  • Controleren en actualiseren van primaire objectkenmerken in het kader van het onderzoeken van domino-effecten bij aangebrachte mutaties;

  • Uitvoeren van gerichte controles op de volledigheid en juistheid van geregistreerde primaire objectkenmerken (Beoordelingsprotocol objectkenmerken) en de consistentie met de gegevens in de Basisregistratie adressen en gebouwen (Beoordelingsprotocol aansluiting BAG).

  • Bijdragen aan projecten met betrekking tot overgang van bruto oppervlakte naar gebruiksoppervlakte.


Vereisten

HBO werk/denkniveau. Vanzelfsprekend vragen wij affiniteit met vastgoedinformatie en werkervaring met de wet Waardering Onroerende Zaken (WOZ) en/of Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG). Verder beschik je over kennis op het gebied van Geo-informatie of Geo-ICT en heb je ervaring met implementaties. Daarnaast heb je ten minste enkele jaren ervaring met één of meerdere van bovenstaande gebieden.

Concreet vragen wij van je:

  • kennis van de Wet WOZ en de Wet BAG;

  • bouwkundig inzicht;

  • aantoonbare ervaring met de gemeentelijke BAG en WOZ applicaties, zoals bijvoorbeeld Vicrea GVR, Neuron, Key2BAG, CGA, GT-BAG, GouwBAG, Key2Belastingen, GouwBelastingen, CiVision, VRiS, 4Woz;

  • een proactieve en resultaatgerichte houding;

  • goed in teamverband als zelfstandig kunnen werken;

  • klantgerichte instelling, een open wijze van communiceren en goede contactuele eigenschappen (mondeling en schriftelijk);

  • nauwkeurigheid, accuratesse, enthousiasme, flexibiliteit, pro-activiteit en een goed analytische inzicht.

of

vacatures