Overslaan naar content

Medewerker Applicatie Support

LandelijkSupport

Functieomschrijving

Ben jij communicatief vaardig, klantgericht en graag een ‘redder in nood’? Ben je een puzzelaar, analytisch en hou je van een uitdaging? En zit je ook nog eens barstensvol frisse energie? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Over de rol

Als Medewerker Applicatie Support bij xxllnc Sociaal is geen dag hetzelfde. Proactief, klantgericht, hulpvaardig en doe-het-zelf; dat is wat onze supportmedewerkers kenmerkt. Je toekomstige collega’s zijn efficiënte puzzelaars die creatief complexe vraagstukken oppakken, analyseren, reproduceren en (laten) oplossen. Dat moet ook wel, want in deze functie ben je de schakel tussen de interne organisatie en de klant.


Kom je bij ons werken, dan beantwoord je vragen en adviseert gebruikers over onze applicaties, verzorgt (maand)rapportages voor klanten en volgt de ontwikkeling van onze applicaties. Ook stel je in nauwe samenwerking met de ontwikkelteams releasemails op en zorg je dat FAQ’s up-to-date zijn, zodat klanten zelf aan de slag kunnen. Verder zorg je er samen met je team voor dat xxllnc Sociaal voldoet aan afspraken uit de service-level agreement (SLA) met gemeenten. Kortom: een afwisselende functie met mogelijkheid tot uitbreiding met diverse taken, afhankelijk van je kennis, kunde en interesse.

Vereisten

Over jou

Jij kunt goed luisteren, bent een meedenker en niet bang om je – met argumenten onderbouwde – mening te geven. Extra kennis vergaren is voor jou vanzelfsprekend. Je kunt goed prioriteiten stellen en multi-tasken. Je volgt maatschappelijke ontwikkelingen in het sociaal domein, denk bijvoorbeeld aan zorg en welzijn, werken naar vermogen, schuldhulpverlening, onderwijs en digitale overheid.


Ben jij ook enthousiast, energiek, betrokken én deskundig? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Zeker als je ook nog de volgende kwaliteiten in huis hebt:

  • HBO werk- en denkniveau;

  • Werken met ICT-systemen is voor jou geen probleem

  • Je spreekt en schrijft vloeiend en sprankelend Nederlands

  • Werkervaring in het sociaal domein, IT of beheer is een pré

We are only looking for candidates who are fluent in Dutch.


Onze beloftes

  • Toffe hybride werkplek (zowel vanuit huis als op ons kantoor in Amsterdam, Eindhoven en Haarlem) waar we jouw visie en input waarderen. Vanaf eind 2024 zal het kantoor in Haarlem volledig verhuizen naar ons kantoor in Amsterdam.

  • Flexibele werktijden met veel zelfstandigheid;

  • Maatschappelijk relevant werk;

  • Een dynamisch team met hoog kennisniveau

  • Collegiale en open sfeer in een platte organisatie, waarin uitdaging en plezier centraal staan

  • Doen waar je goed in bent, en je vooral de ruimte geven daar nóg beter in te worden;

  • Goed arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een marktconform salaris, goede pensioenregeling en diverse opleidingsmogelijkheden.


Het aanvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vast onderdeel van onze indiensttredingsprocedure.


Over ons

xxllnc bestaat uit een groep bedrijven die slimme schaalbare apps maakt voor de (semi-)overheid. Applicaties die ondersteunen bij zaakgericht werken, gegevensintegratie, belastingen, sociale zaken en ruimtelijke ordening. Ook biedt xxllnc klantondersteuning aan in de vorm van consultancy en detachering.


Om GovTech naar een hoger niveau te tillen, bouwt xxllnc een ecosysteem waarin alles naadloos met elkaar samenwerkt. De perfecte combinatie van applicaties uit de cloud en ondersteuning door vakprofessionals. Inmiddels is het team ruim 400 man sterk en gevestigd in Hengelo, Amsterdam, Veenendaal en Eindhoven.


Heb je nog vragen over de vacature? Stuur ons een mail (recruitment@xxllnc.nl). Bellen of appen mag natuurlijk ook (06 - 52 72 28 67 of 06 - 59 86 35 80).

Landelijk
Support
Fulltime / Parttime

of

Landelijk
Support
Fulltime / Parttime
Vacatures