Skip to content

IT Support medewerker

Nederland, Noord-Holland, AmsterdamSupport

Functieomschrijving

Wil jij meewerken aan de continuïteit en verdere verbetering van onze applicatie zaaksysteem.nl? Ben je communicatief sterk, kun je goed schakelen tussen verschillende lopende projecten en voel je je thuis in een constant veranderende omgeving? Lees dan snel verder!


Wie wij zijn?

Binnen xxllnc hebben we een enorme groeiambitie, die we realiseren door het overnemen van kleinere bedrijven die goed aansluiten bij onze propositie. Als organisatie zijn we daardoor voortdurend in beweging.Binnen het support team van zaaksysteem.nl ligt de focus enerzijds op het behandelen en afhandelen van gebruikersvragen en anderzijds op het vergroten van de self-service door middel van het bijhouden en continue verbeteren van een kennisbank voor zowel gebruikers als beheerders. Op dit moment heeft de applicatie ongeveer 10.000 eindgebruikers,maar we hebben contact met ongeveer 100 beheerders.


Na je inwerkperiode ga je gebruikers adviseren en helpen om het beste uit zaaksysteem.nl te halen en los je problemen op. Regelmatig zijn dit technische vraagstukken, je analyseert de verschillende data en probeert zo te achterhalen of je het probleem zelf kunt oplossen of moet schakelen met andere teams. Je hebt nauw contact met het development team over software releases en bugs en communiceert hierover met de klanten.


Je werkzaamheden bestaan verder o.a. uit:

  • Behandelen en afhandelen van meldingen en gebruikersvragen
  • Registreren van bugs met het vaststellen van de prioriteit
  • Het onderhouden en schrijven van artikelen voor de kennisbank (help.zaaksysteem.nl)
  • Realiseren van basiskoppelingen voor de klant, zoals een DigiD aansluiting
  • Interne support voor andere afdelingen
  • Binnen xxllnc werken we op basis van een sociaal organisatiemodel met weinig hiërarchie en veel eigen verantwoordelijkheid.

We hebben mogelijkheden voor zowel junior als meer ervaren support medewerkers.

Vereisten

Over jou

Je bent een sociale collega en voelt je thuis in een functie met veel eigen verantwoordelijkheid, waar nog niet alles helemaal uitgekristalliseerd is. Je hebt een goed probleemoplossend vermogen en nieuwe kennis kun je vlot tot je nemen. Je staat open voor verandering en weet wat je los kan laten om zelfredzaamheid te vergroten.


Daarnaast beschik je over:

  • HBO werk- en denkniveau. Een afgeronde opleiding op het gebied van hospitality of ICT zou leuk zijn, maar is geen harde eis.
  • Ervaring in soortgelijke rol of sterke affiniteit met IT
  • Een service-gerichte instelling
  • Ambitie om jezelf te ontwikkelen en zo iedere dag een beetje beter te zijn in je vak


Onze beloftes

  • Toffe werkplek (vanuit huis of in Amsterdam) waar we jouw visie en input waarderen
  • een dienstverband van 32-40 uur per week
  • vrije tijd is belangrijk. Avonden en weekenden zijn voor jou
  • Doen waar je goed in bent en je vooral de ruimte geven om daar nog beter in te worden
  • Niet te vergeten: een goed salaris en veel opleidingsmogelijkheden
  • Waarschijnlijk start je door corona noodgedwongen met grotendeels thuiswerken. Dat weerhoudt ons er niet van om je een warm welkom te geven en je goed te begeleiden

Solliciteer
Ben jij degene die wij zoeken? Laat het ons weten en stuur ons je gegevens!


vacatures