Skip to content

Helpdesk Agent xxllnc Belastingen/ 4Value (Landelijk)

Nederland, Gelderland, NijmegenSupport

Functieomschrijving

Inleiding

Xxllnxc Belastingen is op zoek naar een medewerker voor de ondersteuning van de helpdesk. Xxlnc Belastingen is onderdeel van de Xxllnc groep. Doel van Xxllnc is om de belangrijkste speler te worden op markt van lokale overheden.


Xxllnc is een snel groeiende organisatie met uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. De team sfeer staat centraal, we organiseren dan ook regelmatig team events en vinden we de sfeer op de werkplek heel belangrijk, met andere woorden een leuke club om voor te werken.


Xxllnc belastingen is al een belangrijke speler op het gebied van gemeentelijke belastingen en WOZ-taxaties. Xxllnc belasting is ontstaan uit onder andere TOG Nederland en 4Value. 4Value is de grootste leverancier van WOZ-waarderingsapplicaties. TOG-Nederland levert naast een waarderingsapplicatie tevens een BAG- en Belastingapplicatie en beschikt daarnaast over een uitgebreid E-loket, waarin burgers allerlei zaken die betrekking hebben op de heffing, invordering en de WOZ-waardering digitaal kunnen afhandelen.


Xxllnc Belastingen streeft naar hoge tevredenheid van haar klanten, daarbij vormt de helpdesk een belangrijke spil. We vinden het dan ook belangrijk dat klanten tevreden zijn over de dienstverlening die via de helpdesk wordt geleverd. Voor de helpdesk zijn we op zoek naar een nieuwe medewerker die domeinkennis van met name het waarderen proces combineert met een klantvriendelijke benadering. Ben jij diegene die ons daarbij kan helpen?


Hieronder vind je informatie over de inhoud van de functie en de skills die we vragen.

Verantwoordelijkheden

Is verantwoordelijk voor de afhandeling van vragen die via de helpdesk binnen komen.

Plaats in de organisatie

De functie ressorteert binnen de development afdeling van de organisatie. De helpdesk agent legt direct verantwoording af aan de directeur development.

Doel

De helpdesk agent is verantwoordelijk voor het afhandelen van vragen die via de helpdesk binnen komen. De helpdesk agent vertaalt wensen van gebruikers naar de product owner en meldt bugs die door het team kunnen worden opgepakt. De helpdesk agent is de spil tussen de klant en het ontwikkel team.

Resultatengebieden/resultaten

  • Inventariseren en aanhoren van de wensen van gebruikers en dit vertalen naar de product owner.

  • Zorgdragen voor een duidelijke registratie op de backlog.

  • Acceptatie test uitvoeren.



Vereisten

Opleiding, kennis en ervaring

  • Heeft een afgeronde mbo of hbo richting (Bedrijfskundige) Informatica of vergelijkbaar werk- en denkniveau.
  • Gecertificeerd Helpdeskmedewerker of bereid deze te halen is een pré.
  • Aantal jaren ervaring met het werken in een team volgens Scrum\Kanban methodiek als helpdeskmedewerker is een pré.
  • Affiniteit hebben met software ontwikkeling.
  • Ervaring als developer is een pré.
  • Kennis van het WOZ- en BAG-domein.

Competenties

Benodigde eigenschappen en vaardigheden

  • Kan wensen en eisen vertalen naar user stories.
  • Kan ideeën en voorstellen goed verwoorden en overbrengen aan de product owner.
  • Heeft kennis van WOZ-domein en behoudt het overzicht ervan.
  • Kan goed prioriteren van bugs in het zicht te houden.
  • Kan actief meedenken met de organisatie.
  • Kan nauwkeurig werken en werkzaamheden compleet uitvoeren.

Gewenste houding

Samenwerken

  • Is gewend om in een team te werken.
  • Is bereid om kennis en vaardigheden te delen met collega’s.
  • Sociaal en informeel in de omgang.
  • Behulpzaam.
  • Steunt voorstellen en ideeën van anderen en kan deze gebruiken om tot een gezamenlijke oplossing te komen.
  • Motiveert en inspireert collega’s.

Beroepshouding

  • Gemotiveerd om gestelde doelstellingen en deadlines te halen en zo nodig over te werken.
  • Een professionele houding en zorgt ervoor dat privézaken het werk niet negatief beïnvloeden.
  • Reserveert tijd en energie voor eigen ontwikkeling binnen het vakgebied.
  • Behoudt het overzicht en kan goed omgaan met onverwachte situaties of problemen.
  • Beperkt zich niet tot de eigen werkzaamheden maar kan ter verbetering van de organisatie ook andere werkzaamheden uitoefenen.

Zelfstandigheid

  • Een proactieve houding.
  • Kan goed omgaan met onverwachte problemen of onvolledige situaties en kan deze zonder hulp van anderen op een adequate manier oplossen of omzeilen.
  • Denkt actief mee en kan constructieve verbeteringen aandragen.
  • Signaleert knelpunten binnen het team en de organisatie en kan daar tijdig en op het juiste moment melding van maken.
  • Neemt verantwoordelijkheid voor eigen handelen, stress, werkdruk, planning, eigen gevoelens, gedachten en behoeften.

of

vacatures