Customer success manager
Eindhoven, HaarlemSales
Functieomschrijving
Behulpzaam, oplossingsgericht en communicatief sterk. Deze woorden omschrijven de customer success manager die wij zoeken. Heb jij affiniteit met IT en software en zorg jij ervoor dat onze klanten succesvol werken met onze producten? Dan zoeken wij jou!
Over de rol
Binnen xxllnc Sociaal zijn wij op zoek naar een customer success manager. In deze functie ben jij veel in gesprek met gemeenten. Als customer success manager is jouw doel: de klanten succesvol laten werken met onze producten. Jij bent voor hen dé persoon die antwoord heeft op uitdagende vraagstukken. Jij denkt mee met de klant, helpt bij de inrichting, zorgt dat de klant tevreden is en alles uit de software kan halen. Het onderhouden van contacten is dus een belangrijk onderdeel van je dagelijkse werk. Jij bent de schakel tussen de verschillende producten die xxllnc Sociaal aanbiedt.
xxllnc Sociaal is al jaren actief in het sociaal domein en heeft in deze periode een vooraanstaande rol binnen het sociale domein verworven. Niet als leverancier, maar vooral als partner van vele gemeenten en andere overheidsinstellingen. xxllnc Sociaal ontwikkelt software oplossingen voor sociaal-maatschappelijke vraagstukken. Denk hierbij aan oplossingen voor schuldenproblematiek, toeleiding naar werk, onderwijs, WMO en de Jeugdzorg.
Je werkzaamheden kunnen onder andere bestaan uit:
Klantcommunicatie en -ondersteuning;
De klantvraag omzetten in een oplossing in samenwerking met de ontwikkelteams;
Het geven van product gerelateerde trainingen en demo’s bij klanten;
Het signaleren van verkoopkansen bij bestaande klanten;
Ondersteunen bij het inhoudelijk schrijven van aanbestedingen.
Vereisten
Over jou
Je bent een ster in het je snel eigen maken van producten en diensten. Je gaat graag met bestaande en potentiële klanten in gesprek en verbindt klantvragen met de mogelijkheden die onze producten en diensten bieden. Je hebt organisatietalent en een analytische, probleemoplossende geest. Je bent initiatiefrijk en communicatief sterk.
Beschik jij daarnaast over:
HBO of WO werk- en denkniveau;
Uitstekende communicatieve vaardigheden;
Je hebt ervaring vanuit andere IT-functies of vanuit het sociaal domein.
We are only looking for candidates who are fluent in Dutch.
Onze beloftes
Toffe hybride werkplek (zowel vanuit huis als op een van de xxllnc kantoren, zoals Eindhoven en Haarlem) waar we jouw visie en input waarderen;
Flexibele werktijden met veel zelfstandigheid;
Maatschappelijk relevant werk;
Doen waar je goed in bent, en je vooral de ruimte geven om daar nóg beter in te worden;
Goed arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een marktconform salaris, goede pensioenregeling en diverse opleidingsmogelijkheden.
Het aanvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vast onderdeel van onze indiensttredingsprocedure.
Over ons
xxllnc bestaat uit een groep bedrijven die slimme schaalbare apps maakt voor de (semi-)overheid. Applicaties die ondersteunen bij zaakgericht werken, gegevensintegratie, belastingen, sociale zaken en ruimtelijke ordening. Ook biedt xxllnc klantondersteuning aan in de vorm van consultancy en detachering.
Om GovTech naar een hoger niveau te tillen, bouwt xxllnc een ecosysteem waarin alles naadloos met elkaar samenwerkt. De perfecte combinatie van applicaties uit de cloud en ondersteuning door vakprofessionals. Inmiddels is het team ruim 400 man sterk en gevestigd in Hengelo, Amsterdam, Veenendaal en Eindhoven.
xxllnc bestaat uit: Exxellence – SMQ – Zaaksysteem.nl – Koppel.app – Kune Campus – T&T – Tercera – Pronexus – 4Value – Daerom! – Berkeley Bridge – Tog Nederland – Inforing - Lost Lemon
Heb je nog vragen over de vacature? Stuur ons een mail (recruitment@xxllnc.nl). Bellen of appen mag natuurlijk ook (06 - 52 72 28 67).
of
Bedankt
Je sollicitatie is succesvol ingediend.