Skip to content

Customer success manager

landelijkSales

Functieomschrijving

Behulpzaam, oplossingsgericht en communicatief sterk. Deze woorden omschrijven de customer success manager die wij zoeken. Heb jij affiniteit met IT en software en zorg jij ervoor dat onze klanten succesvol werken met onze producten? Dan zoeken wij jou!


Over de rol

Inforing is als onderdeel van xxllnc Sociaal een softwareleverancier die uitblinkt in de techniek, het kloppend hart van elke online applicatie.

Onze op maat gemaakte software maakt het werk van veel gemeenten vooral makkelijker. 

We zijn marktleider in softwareoplossingen voor vroegsignalering (voortijdige schuldhulpverlening) en werken vanuit Breda met 14 medewerkers. Communicatielijnen zijn kort en informeel. We schakelen snel en kunnen elkaars werk zo nodig overnemen. Dat maakt ons zo flexibel dat we klanten er regelmatig mee verbazen.

Binnen xxllnc Sociaal zijn wij op zoek naar een customer success manager. In deze functie ben jij veel in gesprek met gemeenten. Jij denkt mee met de klant, helpt bij de inrichting, zorgt dat de klant tevreden is en alles uit de software kan halen.


Vereisten

Over jou

In tegenstelling tot een aantal jaar geleden, verkennen Gemeenten inmiddels zelf de markt om hun dienstverlening naar een hoger plan te tillen. Dat doen ze onderling, op zoek naar succesverhalen. Op congressen zoals Overheid 360°. Maar ook op LinkedIn, waar ze vragen stellen en openlijk om hulp vragen. 

Als customer success manager biedt dit volop kansen. Jij onderhoudt jouw contacten goed. Laat online en offline regelmatig je gezicht zien en bent veel buiten de deur. Ons kantoor in Breda is jouw uitvalsbasis voor intern overleg. Daar vertalen we jouw klantvragen door in onze softwareoplossingen en bespreken we de specificaties voor onze ontwikkelaars. Als klein team zijn we er snel bij en denken we graag met je mee vanuit onze jarenlange ervaring en vakkennis.

Het is belangrijk dat jij flexibel bent in het overnemen van werkzaamheden van collega’s, je kan goed samenwerken, bent proactief en meedenkend. Daarnaast ben je veel in contact met gemeenten en geef je trainingen. Een presentatie geven voor een grote groep is voor jou dus geen probleem.

Daarnaast heb je:


  • HBO werk- en denkniveau;

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;

  • Affiniteit met IT en software oplossingen;

  • Ervaring als customer success manager (is een pré).


Onze beloftes:

  • Werkomgeving waarin wij ons best doen om het leuk te maken, plezier staat voorop;

  • Toffe hybride werkplek (zowel vanuit huis als op een van onze xxllnc locaties);

  • Veel vrijheid hoe jij jouw functie invult;

  • Concurrerend arbeidsvoorwaardenpakket waaronder een auto, laptop en opleidingsmogelijkheden.


Over ons:

xxllnc bestaat uit een groep bedrijven die slimme schaalbare apps maakt voor de (semi-)overheid. Applicaties die ondersteunen bij zaakgericht werken, gegevensintegratie, belastingen, sociale zaken en ruimtelijke ordening. Ook biedt xxllnc klantondersteuning aan de vorm van consultancy en detachering. Om GovTech naar een hoger niveau te tillen, bouwt xxllnc een ecosysteem waarin alles naadloos met elkaar samenwerkt. De perfecte combinatie van applicaties uit de cloud en de ondersteuning door vakprofessionals. Inmiddels is het team ruim 400 man sterk en gevestigd in Hengelo, Amsterdam, Veenendaal en Eindhoven.

xxllnc bestaat uit: Exxellence – SMQ – Zaaksysteem.nl – Koppel.app – Kune Campus – T&T – Tercera – Pronexus – 4Value – Daerom! – Berkeley Bridge – Tog Nederland – Inforing - Lost Lemon


landelijk
Sales
Fulltime / Parttime

of

landelijk
Sales
Fulltime / Parttime
Vacatures